Перехід на інший рівень управління, особистої ефективності.
Можна погоджуватися, а можна сказати, що немає ніяких рівнів. Але як би Ви не думали, все ж хочеться щоб цілі досягалися та бізнес результати виходили. Але проходять місяці, а згодом і роки, швидкості та витрати зростають, але чи той результат Ви маєте?
Чи не впадете Ви скоро від втоми або безсилля?
Може варто щось змінити у своїх діях і буде інший результат?
Чи варто так наполегливо продовжувати ламати «стіну», може потрібно зупинитися і послухати, подивитися, подумати і відкриється друге дихання, сформується потрібне бачення і звичайно знайдуться оптимальні рішення. І раптом виявиться, що «стіни» то і не було, а було просто не розуміння:
- як отримувати бізнес результат,
- як ставити завдання,
- як вести переговори,
- як управляти персоналом,
- як діяти ефективно.
Найцікавіше, що перехід все одно доведеться зробити. Питання тільки в тому, через « що?».
Вам доведеться пройти – через втрати та розчарування або пошук і навчання?
Обирати Вам, але варто пам’ятати тільки одне, що це дві абсолютно різних дороги по довжині, по суті, по емоційному наповненню, по фінансових вкладеннях і звичайно різні досягненя.
Потрібен бізнес результат зробіть перехід на інший рівень усвідомлено, цілеспрямовано, навчиться потрібному і відкриються нові горизонти. Перехід на інший рівень має крапку «входу». Крапка «входу» – це «рішення» отримати інший результат. Саме з цього рішення і починається пошук робочих рішень та постановка поточних завдань. До цієї крапки – все просто рух на «авось», саме цим рухом і страждає більшість. Насправді все набагато простіше:
рішення – рух (дія) – результат
Так от, ті хто постійно в дорозі або результати дуже оманливі, просто діють на «авось». Вони просто ще не прийняли рішення це отримати…
Адже отримати – це значить визначити можливі шляхи «підходу» до бажаного та вибір найбільш оптимальної дії. Це робота над завданням, відповідь якого потрібний результат. Будь-яке завдання можливо вирішити, але не на будь-яке завдання можна зважитися, тобто взятися за його вирішення.
Все найскладніше саме в правильній постановці завдання. Адже саме з постановки завдання і виходить ряд рішень, на основі яких і діють. Але, якщо умови спочатку закладені не вірно, то і всі наступні дії навряд чи призведуть до бажаного результату. Пропоную розглянути як це відбувається.
Давайте торкнемося питання персоналу. Як найчастіше звучить завдання:
– Як за мотивувати персонал?
І тут же величезна кількість пропозицій, які барвисто розповідають про мотивацію, але чи дійсно вони можуть вирішити питання мотивації?
Адже не працюючий персонал – це симптом, а не причина. І перш за все цей симптом свідчить про те, що в системі щось не так організовано, раз є можливість працювати не «напружуючись». Якщо начальник «шумить» і робить сам або дозволяє просто пересунути терміни… Дуже важко описати всі варіації на цю тему, можна сказати тільки одне, раз так відбувається значить якимось чином на те був отриман дозвіл.
Адже персонал – це наймані працівники, які беруть на себе робочі зобов’язання в обмін на зарплату. Але найчастіше гроші отримують, а зобов’язання виконують не повністю або достатньо повільно.
Що ж відбувається?
Насправді працівники просто використовує наявну можливість не виконувати роботу або робити не поспішаючи. І найголовніше, що цю можливість їм представило саме керівництво або бізнесмен, якщо це маленька фірма.
Сама постанова питання: “Як за мотивувати персонал?” Це просто чергова трата часу та грошей з одночасним походом в нікуди. Адже дуже важко знайти зовнішні мотиви, якщо внутрішні не включені.
– А хто їх повинен включати?
Відповідь однозначна – керівник або начальник. Адже, якщо вдуматися в зміст цих двох слів « керівник», «начальник», то все досить просто потрібно керувати та створювати робочій початок. Потрібно управляти персоналом, щоб він працював, а не розслаблявся. Потрібно правильно ставити завдання, щоб працівник сам брав на себе зобов’язання і розумів, що він повинен отримати в результаті та в які терміни. Потрібно усунути можливість нічого не робити і це прямий обов’язок керівництва – правильно завантажити працівника. Все це вміння ефективно управляти і здатність бути справжнім керівником.
Значить необхідно пере формулювання запит:
– Чому потрібно навчитися керівнику (бізнесменові), щоб ефективно управляти персоналом та правильно ставити робочі завдання?
Це вже зовсім інший підхід і робота з керівником або бізнесменом під конкретне завдання. І такі завдання вирішуються досить швидко та успішно в коучінгу. Адже коучинг – це індивідуальний підхід та перехід на інший рівень дій і вмінь, на якому потім не скажеш: «Що вони погано працюють.» А будеш бачити що в тебе не виходить та розуміти чому ще необхідно навчиться.
Хочеш бізнес результат, змінюйся та став правильно завдання.
Олена Бойко – бізнес- коуч, що створює результат
+38 099 23 850 33
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.