Якщо з бізнесу вивести емоції…
Кожен з нас це інструмент, який налаштований певним чином. Саме цей настрій і визначає можливості та результати.
Наші емоції говорять про наш настрій.
Чим менше емоцій, тим якісніше наш настрій і ми більше включені в ситуацію та бачимо, що відбувається без емоційного спотворення. І тоді можемо робити адекватний вибір, а не емоцінувати.
Як тільки емоції переповнюють Ви вже випали з ситуації і поглинені своїми переживаннями. Частина нюансів і можливостей Ви вже не помічаєте і Вами можливо легко управляти впливаючи на Ваші емоції. Таке відбувається і в роботі, і в бізнесі, і в управлінні, і в переговорах, і в особистих взаєминах.
Якщо з бізнесу вивести емоції, то залишиться просто робоча ситуація, яка вимагає вірного рішення. Вирішивши ситуацію або робоче завдання ми отримуємо результат та купу вільного часу для подальшого руху…
Саме емоції роблять нас сліпими, глухими, вимкненими із ситуації. Виникає закономірне питання:
– Що з цим можна робити?
Потрібно просто привести себе в емоційну відповідність і тоді не буде зайвих емоцій. Вони (емоції) стануть лише маркерами, які допомагають, а не відводять…
Кого це стосується?
Це стосується практично всіх від керівника до рядового співробітника, адже кожному доводиться вирішувати ряд своїх робочих завдань, які в сумі дають результат та визначають перспективи. В офісах відбувається повальне переживання та пережовування емоцій, замість простого вирішення робочих завдань. Це відбувається і індивідуально, і спільно. При цьому дуже сильно пожирається робочий час та внутрішня сила.
Будь-яка задача вирішується на один, два, три. Якщо цього не відбувається, тоді десь, в комусь, між кимось живуть емоції, які заважають вирішенню цього завдання. Приберіть емоції і залишиться просто завдання, які можна вирішити.
Звичайно це дуже важко зробити самостійно, особливо якщо ти вже залипнув в не конструктивному перетравленні ситуації та не можеш самостійно вирішити питання. Тоді простіше звернутися до коуча і вклавши 1-2 години часу у переформатування себе отримаєш можливість зупинити втрати часу та сил, побачити справжню картину того, що відбувається і знайти оптимальне рішення.
Це прямий обов’язок бізнесмена та керівника насамперед вбудувати в себе емоційну відповідність. Потрібні результати та продуктивно працюючий персонал, тоді керівник повинен вміти не втягуватися емоційно в різні ситуації, а діяти під завдання чітко та доцільно, усуваючи розбіжності і знімаючи емоційне напруження правильною постановкою завдання.
Володіння ситуацією виникає з володіння собою, уміння відокремлювати емоції від завдань та перспектив, здатності бути включеним і ефективним управлінцем. Або Ви так вмієте і ведете свій бізнес до досягнень, або просто проживаєте емоції і мрієте про результат.
Коучинг – це саме той інструмент, який може допомогти привести себе в емоційну відповідність, а як спосіб може допомогти в питанні управління персоналом.
Адже бізнесменові для успіху потрібні всього дві речі:
- емоційна відповідність,
- управлінська ефективність.
Тільки без першого не може бути другого. Вкладайте час та гроші, в те що дає повернення інвестицій.
Коучинг-мобіл “Практичні рішення”
Олена Бойко – бізнес-коуч, що створює результат
+38 099 23 850 33
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.